luni, 29 septembrie 2008

8 ore pe zi??!!!

Azi am aflat orarul definitiv si pe langa faptu ca avem multe ore inutile surpriza vezi ca miercuri avem 8 ore!! E absurd, s-a ajuns ca sa incepem orele la 11:00 sa le terminam la 19:00 si sa facem 8 ore pe zi. Asta e o bataie de joc si eu cred ca astia care au facut programa nu sunt sanatosi la cap. Dup-aia, le mai vine sa ne dea si un car de teme, de o sa ajungem sa luam campii! Mie mi se pare de-a dreptul revoltator la ce s-a ajuns si dupa ce ca ne baga pe gat uniformele alea stupide, mai au si tupeul sa ne bage 35 de ore pe saptamana! Pey 35 de ore pe saptamana muncesc oameni adulti cu salarii de la 2000-3000 de euro in sus in Franta! Este un abuz acest lucru si trebuie ca sa luam atitudine pentru diminuare orelor!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Moarte ministruli educatiei Cristian Adomnitei. O SA TE SPANZURAM IN PIATA PUBLICA NENOROCITU DRACULUI. MOOOOOORI!

sorinho_adriano spunea...

bah mai usor cu comentariile astea:)) - intr-adevar e revoltator ceea ce se intampla, da nu e neaparat vina lu adomnitei, ci intregului sistem, oricum atitudinea e buna - tine-o tot asa:))

Anonim spunea...

miercuri 8 ore ? ai noroc.. eu am si miercuri si vineri

Anonim spunea...

aiurit sistem ..