marți, 9 septembrie 2008

Despre cum se fac selectiile la juniori - part1

Asadar, prin aceasta serie de articole inceputa cu articolul Romania - Wales 0-3 imi propun sa dezvalui cum sunt descoperite "talentele" romanesti la centrele de copii si juniori din Romania. Hai sa va povestec o experienta personala. Pe la sfarsitul lui august imi vine mie sa ma inscriu la fotbal. Asa ca ma duc eu la Farul si intreb de antrenorul de la juniori. Niste oameni ma indruma la el. Un antrenor de treaba, imi explica frumos ca Farul e un club profesionist si ca ar fi bine sa am cateva luni de fotbal la nivel de amatori, asa ca imi recomanda Clubul Elevilor pentru a juca acolo pentru ceva vreme. Merg eu acolo, ma gandesc sper sa ma primeasca, doar se stie foarte bine ca e club de amatori (FC Fagetul se numeste) si ca au stadionul in renovare. Oricum, dupa locul in care joaca si se antreneaza si pentru ca am mai fost la clubul elevilor anterior prin clasa a 2-a - a 3-a, sigur e club de amatori. Cand ajung acolo, stupoare! Vorbesc cu antrenoru de inscriere, ma intreaba cati ani am, ii spun, si imi zice ca-i pare rau ca nu ma primeste el ca asta e club profesionist nu orice club si sa ma joc pe maidan in continuare. Ce club profesionist e asta, ca sunt 3 cluburi profesioniste mari si late in toata Constanta la seniori: Farul (cu grupa de juniori), Portul (cu grupa juniori) si Altay (??) si la juniori Elpis. Veti vedea continuarea in Despre cum se fac selectiile la juniori - part2

Niciun comentariu: