duminică, 21 septembrie 2008

Delta Dunarii

In weekendu asta am fost in Delta Dunarii intr-un grup organizat, la Murighiol. A fost foarte misto, deoarece am prins in mare parte zile cu soare (vineri si sambata), doar joi seara cand am ajuns si azi a plouat nitel. Am fost cu barca pe Dunare si am vazut peisaje frumoase si am facut foarte multe poze (inca nu le-am descarcat de pe aparatu foto). Am fost si la pescuit (era pentru prima data cand mergeam la pescuit) si desi am venit pentru prima data, am reusit sa pescuiesc 3 pesti, ce-i drept destul de mici, pe care insa i-am aruncat inapoi in apa, caci nu erau chiar buni nici de ciorba nici de gratar. Oricum, am luat lectii de pescuit de la un pescar profesionist, un baiat Ionut de acolo din Tulcea, si desi am venit la pensiune cu noroiu pana in gat, m-am distrat de minune. Asadar, pot spune ca Delta Dunarii este o regiune minunata, cu peisaje extraordinare, si merita vizitata.

Niciun comentariu: