marți, 16 septembrie 2008

Imnu CFR de fapt Oh my darling clementine!

Deci azi joaca CFR Cluj, toate incurajarile din partea mea, e 1-1 AS Roma - CFR Cluj, problema k imnul CFR e o melodie plagiat dupa "Oh my darling clementine!", ceea ce nu e prea onorant - un imn plagiat??! Da lasati k ceea ce a facut CFR e greu sa reuseasca alta echipa din Romania: din liga a 3-a in 4 ani in Liga Campionilor! Aici voi combina simpatia de ocazie pt CFR (k joaca in Liga pentru Romania) si iubirea mea fata de Dinamo, intr-o melodie de incurajare a lu Dinamo dupa versurile imnului CFR:

De la 48 incoace am fost primii pusi pe fapte,
Cu echipa Dinamo, mandria Romaniei (aici nu rimeaza, da merge).
Traiesc fiecare clipa cu cea mai buna echipa
Si-am purtat mereu mereu - alb si rosu, asta-s eu!

Ref:
Tu ai nume si renume,
Fortza fortza Dinamo
Ca toti romanii din lume
fortza fortza Dinamo

Lupta lupta si invinge
Fortza fortza Dinamo,
De noi nimeni nu se-atinge
fortza fortza Dinamo!

Am luptat si vom lupta,
Dinamo-i echipa mea
si-o voi apara!

Ref:
Tu ai nume si renume,
Fortza fortza Dinamo
Ca toti romanii din lume
fortza fortza Dinamo (de 2 ori)

Niciun comentariu: