sâmbătă, 6 septembrie 2008

Minunile Greciei

Grecia este o tara minunata, cu peisaje minunate si cu monumente istorice impresionante. Este tara in care mai mult de 300 de zile pe an sunt insorite si in care poti sa te duci la plaja in octombrie si sa faci baie in mare fara sa racesti. Este tara cu o mie de insule si peste tot unde te duci muntii parca rasar din mare. Eu am fost in Grecia anu asta, si chiar daca n-am fost si in Creta, si regret acest lucru, am vazut niste peisaje impresionante si am fost fascinat de minunatiile intalnite. Intr-una din zile am fost la plaja in insula Aegina si am facut baie in Marea Egee, care spre deosebire de Marea Neagra, este mult mai sarata, astfel incat chiar daca nu stii sa inoti, poti sa plutesti foarte usor. Recunosc ca la momentul in care am fost in Grecia (luna iulie), nu stiam foarte bine sa inot si doar ce invatasem sa fac pluta. Astfel, nu e foarte placut sa iei o gura de "Egee". Oricum, acolo vremea a fost foarte placuta si in fiecare zi am avut soare si vreme buna, dar canicula ne-a ocolit. Doar prima zi, cand am ajuns in Grecia, a fost o zi calduroasa, mai ales in sudul Bulgariei, unde ne-am oprit sa facem un popas. In a cincea zi am vizitat Acropolele, si eu am avut gratuite pt ca eram minor. De fapt, ceea ce e de apreciat in Grecia este k la toate obiectivele turistice la care am fost minorii au avut gratuitea. Am vizitat si orasele Atena, Salonic, Peloponezul, locul in care s-a nascut civilizatia spartana, si totul a fost frumos. Am fost si in doua croaziere pe Marea Egee, una la Muntele Athos si cealalta in care am vizitat 3 insule din arhipelagul Cicladelor: Poros, Hydra si Aegina. Din pacate, nu am putut vizita Muntele Athos pentru ca as fi avut nevoie de acreditare de la Salonic. Oricum, in Republica Autonoma Democratica a Muntelui Athos nu au voie femeile, iar accesul barbatilor este realizat doar prin aprobarea Patriarhei Constantinopolului si a Greciei.
In concluzie, Grecia e o tara frumoasa pe care v-o recomand s-o vizitati.

Niciun comentariu: