vineri, 26 septembrie 2008

Surf over blogs (oi fi zis bine?)

Asa, cum navigam eu pe net pe diferite bloguri cunoscute, mai putin cunoscute sau inca nepromovate dar care sunt bune, si observ doua contraste: unul la asa nu m-am gandit sa bag blogul urmator (domnilor iertati-ma daca fac reclama negativa, poate asa o sa scoateti si voi reclamele alea k-s prea multe! ma rog, faceti ce vreti e blogu vostru)- InsMania e blogu. Un blog bun in schimb am depistat pe MyKiss: fara reclame orbitoare care sa te faca sa te pierzi ca cititor, texte originale, poze interesante si articole misto. Oricum, parerea mea despre bloggerie: cu reclame nu e bine, respingi cititori si mai usor obtii bani daca ai cititori multi dekt din reclame!

Un comentariu:

Anonim spunea...

parerea mea? reclamele sunt bune dar asa cum le pun eu nu nenea insmania... blogul de pe mykiss? nici nu poate pune reclame pe el pentru ca asta ar insemna sa incalce TOSul