vineri, 19 decembrie 2008

Trageri la sorti Liga Campionilor

Azi au fost trageri la sorti pentru optimile Ligii Campionilor, la orele 13:00 (nu le-am vazut). In schimb, le-am aflat de pe uefa.com, si capul de afis este marele meci Liverpool - Real Madrid. Deasemenea, mai avem un Chelsea - Juventus sau Inter Milano - Man.United, precum si Lyon - Barcelona. Eu din 2005 sunt fan Liverpool si ii tin pumnii echipei de pe Anfield in meciul cu galacticii, si poate-poate voi merge la meci (sa speram) pe Anfield sau de ce nu, pe Santiago Bernabeu! Parerea mea ca Real va avea un meci foarte greu, si fara Cristiano Ronaldo (cel putin pana la vara) le va fi dificil sa se descurce contra celuilalt candidat la balonul de aur, Fernando Torres. Eu tin pumnii echipei FC Liverpool si mai jos prezint imnul lor, un cantec foarte frumos, cu o linie melodica exceptionala, pe care va invit sa-l ascultati impreuna cu mine si sa va exprimati parerea cu privire la el.

Niciun comentariu: