joi, 26 februarie 2009

Vechea problema cu uniformele

Da, stiu ca v-am mai batut la cap cu subiectul uniformelor si risc sa devin enervant (aproape ca Imoka dot net) sustinand teza asta, dar voi atrage atentia asupra acestui fapt pana cand se vor lua masuri pentru desfiintarea uniformelor din scolii. Ieri am primit observatie cu privire la "tinuta mea neadecvata scolii" si la faptul ca am venit cu "blugi de discoteca" la scoala. Dupa ce ca am venit in camasa alba, mai au pretentia sa-mi faca reprosuri si la faptul ca nu port sacou? Nu-i deja prea mult?! Pana la urma, cand s-a votat legea cu uniformele, a fost ceruta parerea profesorilor, scolilor si parintilor, dar au uitat sa ceara parerea celor care le vor purta! Pai stati putin, asta nu e democratie. De ce nu s-a facut un referendum sau macar un sondaj de piata in randurile elevilor si sa-i intrebe pe acestia daca doresc introducerea uniformelor? Pentru ca pur si simplu nu le pasa de elevi sau ii considera mult prea fraieri pentru a lua atitudine. Oricum, cred ca nu sunt singurul blogger care a atras atentia asupra acestei probleme si totusi sper ca va fi auzita si vocea elevilor la Minister, la Guvern sau in Parlament, intr-o buna zi.

Un comentariu:

Anonim spunea...

da, traiasca imperialismul :))