vineri, 17 aprilie 2009

Ultimul post cu Basarabia

Mi s-a spus ca am pus multe posturi cu Basarabia si risc sa devin ridicol din moment ce nimanui nu-i pasa, si autoritatile au altele pe cap sau refuza sa priveasca ce se intampla acolo. Nici macar oamenii obisnuiti, care ar putea face demonstratii de sustinere, nimeni nu ia atitudine. Asa ca degeaba duc eu si inca cativa tineri prin tara o campanie de sustinere a revolutionarilor, iar acesta va fi probabil ultimul post cu referire la Basarabia. In incheiere, as vrea sa pun un video pro-revolutionar, in care se vede clar ca dorinta demonstrantilor este unirea cu Romania, care le-ar inchide gura acelora care spun ca in toata treaba este vorba numai despre Basarabia, si ca Romania nu are de ce sa se bage sa sustina revolutia.

6 comentarii:

Sofia spunea...

eu cred ca lumea apreciaza articolele astea. si eu incerc sa sustin Moldova, pentru ca e tara mea, pamantul meu pe care il iubesc. Dar faza e ca nu prea merge, pana si fratele meu care e acolo a spus ca probabil o sa mai fie comunisti. Sunt prea putini, si foarte multi au fost arestati :(

sorinho_adriano spunea...

asa este, e greu sa te lupti cu rusii, sunt o mare putere, dar ceea ce ma deranjeaza pe mine este nepasarea conducatorilor nostrii (din Romania) - niciunul macar nu s-a trezit sa sustina MACAR un discurs de incurajare pentru tinerii revolutionari

BeLL.Boo spunea...

Voi chiar credeti ca Romanilor le pasa de Moldova ? Sau de Rusia ?
Eu una consider ca lumea nu prea "apreciaza" aceste articole.Exista multe persoane care sustin Moldova, ba chiar Rusia, dar nu se rezolva nimic.:)

sorinho_adriano spunea...

da nu le pasa dar ar trebui sa le pese pentru ca moldovenii sunt de fapt romani, care vorbesc limba romana, dar care din cauza rusiei nu se pot uni cu Romania. Si intr-adevar, sunt multi romani carora nu le pasa, pentru ca tara noastra este in majoritate o tara de oameni pasivi, nepasatori

Anonim spunea...

Pei da tata ca noi acu multi ani le-am dat o sansa sa se uneasca cu noi.. si au refuzat... acum ce cred ei ca dak noi am intrat in uniunea europeana mai avem aceleasi relatii cu ei.. nu iti dai seama ca ar insemna sa ne unim acum cu ei?? ca am risca sa fim dati afara si din UE.... pe motiv ca economia va scadea.. de fapt tot va scadea... si economie si industrie si tot.. si asta mie unul nu-mi convine... PANA LA URMA MOLDOVENII SI-AU FACUT-O CU MANA LOR!!! repet noi le-am dat o data o mana de ajutor pe care au refuzat-o... acum sa se bucure de comunism daca asta au preferat...

sorinho_adriano spunea...

asta asa este, au gresit, dar nu au nicio vina tinerii care demonstreaza acum ca parintii lor au gresit, si ei merita sa fie totusi ajutati, pentru ca sunt adevarati patrioti romani. Intr-adevar, sunt multi care nu ar merita, dar totusi daca suntem buni romani ii primim si pe aia. Si nu-i problema, ca nu o sa scada nivelul de trai si indicele economic daca suntem condusi de oameni destepti, cum nu a scazut nici cand s-a unit Germania de Vest cu Germania de Est. Totul depinde de cine ne conduce, caci daca am avea conducatori buni nu ar fi chiar nicio problema.